دومین رونمایی بازی امسال به انتخاب هواداران

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ابتدای امسال با هدف جریان‌سازی و کمک به فروش بهتر بازی‌های ایرانی قصد دارد هر ماه برای یک بازی مراسم رونمایی برگزار کند. دومین رونمایی امسال در اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، براساس برنامه‌ریزی انجام شده شرکت‌های بازی‌سازی تا 11 تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

در صورتی که هر ماه حداقل 2 بازی ثبت‌نام شود، انتخاب اینکه برای کدام بازی رونمایی شود به طرفداران بازی سپرده خواهد شد و هواداران بازی می‌بایست در نظرسنجی مربوطه در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شرکت کنند.

برای رونمایی تیرماه تاکنون دو بازی ایرانی ثبت‌نام کرده‌اند و پس از نهایی شدن بازی‌های ثبت‌نام شده، هواداران نسبت به اینکه کدام بازی انتخاب شود نظر نهایی را اعلام خواهند کرد. لازم به ذکر است اولین آیین رونمایی امسال به بازی «والیبال 2016» اختصاص داشت.

نظرسنجی در تاریخ 12 تیرماه در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار خواهد گرفت و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های بازی‌سازی که در آینده‌ای نزدیک قصد انتشار بازی خود را دارند، می‌توانند جهت برخورداری از بسته رونمایی و حمایت رسانه‌ای، از طریق این صفحه اقدام به ثبت‌نام برای رونمایی کنند.