مراسم رونمایی بازی رایانه‌ای سفر جنجالی 19 اسفند برگزار می‌شود

مراسم رونمایی و آغاز فرآیند توزیع بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی»، چهارشنبه 19 اسفند، ساعت 10 صبح در سالن رضوان شهرداری مرکز قم در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به نقل از روابط عمومی «شرکت رسانه‌گستر بِنیسی»،بازی رایانه‌ای دوبعدی «سفر جنجالی»، رسمی‌ترین بازی رایانه‌ای تولیدشده در ژانر سبک زندگی اسلامی ایرانی است که از 5 سبک بازی‌های دوبعدی تشکیل شده و از نظر داستان، گرافیک، جلوه‌های بصری، صدا و غیره دارای ویژگی‌های متمایزی نسبت به دیگر بازی‌های رایانه‌ای تولیدشده در کشور است.

بدین‌وسیله از تمام علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، مسئولین علمی و فرهنگی کشور، علما و نخبگان، اهالی فرهنگ و رسانه، و فعّالان عرصۀ رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای دعوت می‌شود در این مراسم حضور یافته و آخرین اطّلاعات، تصاویر و فیلم‌های این بازی رایانه‌ای را در این مراسم مشاهده فرمایند.

مراسم معرّفی، رونمایی و آغاز فرآیند توزیع بازی رایانه‌ای فاخر «سفر جنجالی»، چهارشنبه، 19 اسفند، ساعت 10 صبح، در سالن رضوان شهرداری مرکز قم، واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.