021-88310222
قتل در کوچه‌های  طهران 2
قتل در کوچه‌های طهران 2

فنی:

قتل در کوچه‌های تهران 2 یک ادونچر دو و نیم بعدی کلاسیک است. در این سبک بازی محیط‌های سه‌بعدی رندر شده و کارکتر در داخل بازی رندر می‌شود. روند گیم پلی آن مبتنی بر حل پازل‌های تعاملی با محیط (برداشتن اشیا، ترکیب آن‌ها و استفاده از آن‌ها) است. همچنین با توجه به کارآگاهی بودن داستان بیش از 33 کارکتر (1800 سطر دیالوگ با دوبله اساتیدی نظیر استاد سعید مظفری در نقش کارکتر اصلی) در بازی گنجانده شده است، مینی گیم های متنوع (بیش از 11 مینی گیم) و اسناد و مدارک و PDA تعاملی کارکتر اصلی (با بیش از 45 صفحه A4 مطلب) به پیشبرد داستان کمک می‌نمایند.


هنری:

قتل در کوچه‌های تهران 2 در تهران امروز روایت می‌شود، تهران هزار و سیصد و نود چهار، بدین ترتیب شاید برجسته‌ترین ویژگی هنری این بازی شبیه‌سازی تهران روز و شهرستان‌های پیرامون آن است، عکاسی ورامین، گاوداری شهریار، ولیعصر، اداره آگاهی و حتی محله نازی‌آباد بخشی از این شبیه‌سازی محسوب می‌شوند، از سوی دیگر با توجه به سبک بازی "2.5D Adventure" محیط‌های بازی با دقت هر چه تمام‌تر و رعایت تمام اصول و جزئیات مدل‌سازی شده‌اند و با حداکثر قدرت موتور رندر Vray خروجی گرفته شده‌اند، این مهم به گرافیک مثال زدنی این بازی کمک شایان به ذکری کرده است، همچنین روایت سینمایی در قالب 25 دقیقه موشن کمیک نیز به هر چه جذاب‌تر شدن روایت بصری بازی کمک کرده است. وجود 33 کارکتر منحصربه‌فرد با طراحی زیبا و بیش از 150 انیمیشن برای یک بازی ادونچر رکوردی منحصربه‌فرد محسوب می‌گردد.


فنی:

سخن در باب فنی این بازی زیاد است، اما اضافه شدن ویژگی برجسته PDA همراه کارگاه افشار تاکنون دربازی‌های ادونچر ایرانی بی‌سابقه بوده است، تلفن همراهی که نه‌تنها نظرات کارکتر اصلی را در خود ضبط می‌کند (بیش از 45 صفحه A4) بلکه امکان انتقال سریع از هر محیط به محیط دیگر و دسترسی به نقشه را محیا کرده است، همچنین راهنما داخل بازی نیز محسوب می‌گردد. وجود پازل‌های مینی گیم متنوع از دیگر ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شوند که حداکثر توان فنی انجین وینترمیوت را به کار گرفته‌اند تا از مینی گیم تیراندازی تا پازل چینی و ایجاد ارتباط بین آیتم‌ها را در این بازی داشته باشیم. قابلیت بازجویی (انتخاب دیالوگ و نتیجه منحصربه‌فرد) از دیگر ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شود.


گیم‌پلی:

قتل در کوچه‌های تهران 2 تنها یک ادونچر ساده کلاسیک نیست، ادیان دینی است به برترین ادونچر های کارگاهی دنیا، بیش از هشت ساعت گیم پلی، 33 کارکتر با بیش از 1500 سطر دیالوگ، استفاده از نام‌آشناترین دوبلور های کشور به صدای برجسته استاد سعید مظفری در نقش کارکتر اصلی، ده‌ها سند و صفحه گرافیکی و پرونده، 13 مینی گیم، بیش از 30 پازل تعاملی با محیط، داستانی نفس‌گیر بر اساس قتل‌های سریالی با نگاه به گناهان کبیره و ادای دین به فیلم هفت "Seven" دیوید فینچر، همه و همه قتل در کوچه‌های تهران 2 را به یکی از برترین بازی‌های ادونچر داخلی و قابل‌رقابت با ادونچر های خارجی تبدیل کرده است.


داستان:

هجمه بالای ماده مخدر صنعتی شیشه و سهولت دسترسی به آن باقیمتی ارزان‌تر از یک پیتزا! این شعار بازی قتل در کوچه‌های تهران 2 است، در این بازی قاتل، جمشید فرخی، پس از مصرف مواد مخدر شیشه و توهم ناشی از آن به قتل همسر، دختر ده‌ساله و پسر نوزادش دست میزند (بر اساس داستان واقعی) وی پس از بیرون آمدن از توهم متوجه جنایت هولناکش شده و تصمیم می‌گیرد افرادی که وی را در مسیر اعتیاد قرار داده‌اند را به مجازات گناهانشان برساند، آن‌هایی که گناه کرده‌اند را به بدترین شکل مجازات کرده و از آن‌ها اعتراف می‌گیرد (به‌صورت ویدیو)، حال فرامرز افشار (نوه محمد افشار کارکتر اصلی بازی قتل در کوچه‌های طهران 1312 و سال‌های سیاه) به‌عنوان مسئول پرونده انتخاب می‌شود، وی نیز قربانی اعتیاد ناپدری خویش است اما نماد انتخاب صحیح در داستان است، درنهایت بر اساس انتخاب‌های کارکتر دو پایان برای بازی تصور شده است! قتل در کوچه‌های تهران 2 ادای دینی است به فیلم هفت (SEVEN) دیوید فینچر.


تصاویر
ویدئو ها
تریلر بازی قتل در کوچه های تهران 2
تریلر گیم پلی بازی قتل در کوچه های تهران 2